wtorek, 30 grudnia 2014

Przygotowania do Sylwestra

Za mną wyjątkowo intensywny dzień. O przygotowaniach opowiem później, jednak większa niespodzianką jaką szykuję na dniach, będą zmiany na blogu. Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się opublikować zaległe posty, wypełnić lukę opowiadając pewne wydarzenia z życia. Zabieram się za to zawsze kiedy mam wolną chwilkę, jednak nie jestem w stanie ogarnąć tego wszystkiego, ponieważ postów jest naprawdę dużo. Zwykle wyrywkowo redaguje posty: błędy stylistyczne i interpunkcyjne, które rażą (za pewne nie tylko mnie). Na blogu znajdują się również posty, które zostały opublikowane bez żadnej treści, a pojawiała się w ich miejscu emotka ";)". Myślę, że jestem gotowa do nich wrócić i opublikować, to co już dawno powinno zostać opublikowane.

Życzcie mi powodzenia :)
Wesołego Nowego Roku All:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz