poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Czego ja szukam?

Powrót na portal i ochota znalezienia kogoś, jakiejś bratniej duszy i dalszy etap łudzenia się, że może tym razem będzie to ktoś odpowiedni. Samotność wzięła górę, a ja zapragnęłam przestać być singielką, która narzeka na samotne i długie wieczory i zimne poranki. Nie wiem dlaczego, ale czuję, że warto po raz kolejny spróbować...
Usiadłam przed komputerem, wyklikałam nowy opis, nowy wyjątkowo chyba najbardziej odpychający nick i znów próbowałam wykreować nową siebie. Jestem w gruncie rzeczy popieprzona, szukam ideału, którego mam w glowie, którego tworzy moja chora wyobraźnia. Czasem myślę, że tak naprawdę to ja nie chcę tam nikogo znaleść, a tylko zagłuszyć wyrzuty, że nawet nie próbowałam byc szcześliwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz