czwartek, 7 kwietnia 2016

Kto ma władzę ten...

Kto ma władzę, ten jest pociągający. Mówią o tym nie tylko badania naukowe, ale moje doświadczenie. Ktoś, kto zarządza jest wysoko postawiony i niedostępny jest na swój sposób intrygujący! Ba! Nawet tak bardzo, że chesz się z nim zaprzyjaźnić nie lubiąc go. Dziwne co? Tym razem i ja chciałam mieć przy sobie kogoś naprawdę cool, kogo nie bede się wstydzić przed całą resztą swiata, jak Sebastiana. Z Norbertem to naprawdę nic nie wszysło i nic nie wyjdzie. Koniec. Dał mi kosza, a ja nie wiem co w takich sytuacjach się mówi. Naprawdę nie wiem, chociaż tego się spodziewałam gdzieś tam w głębi duszy. Uciekł, "bo za dużo mu to czasu i energii zabiera" i po tych słowach przepadł bez śladu... czyli od wczoraj. Szlak mnie trafia tylo, że to nie ja zakończyłam tę znajomość i nie uciełam jej nim zakiełkowała w ziemi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz