środa, 11 kwietnia 2012

Sympatyczne pomyłki

Myli się ten, kto uważa że ON jest tylko wytworem mojej chorej wyobraźni…

Choć przyznam szczerze, sama w to nie mogę uwierzyć, że pewnego dnia wybrałam właśnie JEGO, napisałam i trwa to po dziś dzień…

Mogłam go tylko poznać, uznać że jest nudny i po prostu skreślić. Właśnie tak postępuję z każdą nową znajomością, która z czasem próbuje sprowadzić mnie na złą drogę, wprowadzić w nałóg, obsesję, całkowite zatracenie siebie… więc dlaczego właśnie ON? Czym ON się różni od miliona innych chłopaków w jego wieku? Dla mnie to oczywiste - ON jest inny, na tyle by fascynować... Jest niezwykły, a ja dla tej niezwykłości poświęciłabym wiele…

Teraz, jestem tego pewna! Internet – zbawienie ludzkości, pozbawionej czasu na jakiekolwiek realne znajomości i spotkania… Zdaję sobie sprawę czym to grozi. Z czasem zatracimy chęć wychodzenia z domu, by tylko móc poznawać się w tak nieromantycznym klimacie jak Internet. I gdyby tylko Potworki wiedziały, że moje życie teraz tak się komplikuje, nie wytrzymałyby tego…   

Jednak wbraw temu, co uznałyby za słuszne dla mojej wrażliwej duszy, ja już dawno stwierdziłam, że moje relacje z NIM są nieco magiczne…

Czasem z mega pomyłek, trafia się niezwykła osoba, z którą chciałoby się spędzić każdą chwilę swojego życia, albo chociaż jakąś część…

I właśnie to jest ten moment, gdy myślę, że już dawno taki KTOŚ powinien wypełniać mój czas. ON w tej roli spełnia się najlepiej… Wyrzuci wszystie smutne mysli z moje głowy, pozwoli być sobą... 
Jednak gdyby ON czasem dostrzegł, coś co jest dla mnie tak oczywiste…

4 komentarze:

  1. Wiesz co? Podoba mi się twój styl pisania. Fajny, ale zarazem tajemniczy. Potrafisz nieźle zaskoczyć nas, swoich czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz z taką pasją to mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz :) aa kryjesz w sobie sporo tajemnic i ładnie piszesz :)
    cóż, każdy spotkał chyba taką osobę, która po prostu jest. A 'inność' pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tło Twojego bloga, sama ma jakąś manie na punkcie tego wzoru.
    Dodaję Cię do obserwowanych, jeśli miałabyś ochotę mnie odwiedzić i dodać do obserwowanych, byłoby mi bardzo miło.
    Pozdrawiam.
    Jessica
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń