niedziela, 25 września 2011

To tylko ja


Nie jestem taka jak wszyscy...

Doszłam do takiego wniosku po dogłębnym przemyśleniu sprawy.

Nie szukam inspiracji na własne życie, nie naśladuję nikogo.

Odstaję od społeczeństwa, które jest nudne, bezbarwne czy staromodne.

Nie jestem okrutna! To inni nie mają serca.

Nie mam fascynujących snów, o których mogłabym opowiadać swojej przyjaciółce.

Nie posiadam metrowych tipsów i nie farbuję włosów na platynowy blond.

Ubieram się zawsze w modne ciuchy. Zostało mi to z lat dzieciństwa i uważam, że dobrze mi z tym.

Maluję się śladowo, bo nie szpecę urodą.

Nie znam się na matematyce (obniżki w sklepach o 30% to dla mnie czarna magia).

Nie chodzę do filharmonii i nie słucham muzyki poważnej.

Oglądam teledyski na MTV i unikam brazylijskich telenoweli.

Mam świra na punkcie czekolady (o każdej porze dnia i nocy, pod każdą postacią i o każdym smaku).

Nie zamawiam pizzy z dowozem do domu... bo mnie na to nie stać.

Jestem po prostu sobą i jest mi z tym dobrze!

No i mówią mi Xenia. Witam w moim piekle.

5 komentarzy:

  1. Jestem pierwszą osobą, która o tym miejscu wie i jako pierwsza wpisuję się na listę osób piekielnych. :D
    Cześć Xeniuś!
    Witam Cię w ten pogodny ciepły wieczór! :)

    Całuski :*:*
    Meggi vel. Karuna

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie w tym piekle heheheh
    zgadzam się z Tequila26

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie zdałem sobie sprawę, że wiem o tym blogu praktycznie od jego powstania, a nigdy całego go nie przeczytałem, lecz tylko powierzchownie niektóre fragmenty. Jednak coś mnie ostatnio tchnęło by to nadrobić, więc biorę się od dzisiaj do czytania od początku do końca ;)

    I mam nadzieję, że autorka w końcu się do mnie odezwie na ten numer co zawsze i dalej będziemy próbować odpowiedzieć na ponad 1000 pytań :P

    ON :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... miałeś zapisany link na padzie i ja przeczytałam.. a Ty nie czytałeś? Misiek co Cię tak zajmowało???

      Usuń